2011. április 8., péntek

Alkotó

                                                        Alkotó

                                                         Tárd ki magad nekem
                                                         sminkeld ki az elmédet
                                                        tudod hogy nem kellenek
                                                        hozzá ecsetek és festékek



Ceruzáddal
Rajzold meg magad
aztán rajzolj mellé engem
és a szürke vonásokból
életre kelünk ketten

Homokból
Építsd meg magad
aztán építs mellé engem
S ahogy a kezed formáz
úgy kel életre a testem




Zenéddel
Lehellj magadba lelket
aztán lehellj magadba engem
Mert a te lelked az enyém is
Amint benned magamra leltem



 De
Ne öltöztesd magad
és ne öltöztess engem
jó lesz nekünk pőrén
összeolvadva ketten...

(Szegedi-Szabó Beáta 2011.04.08)


Nincsenek megjegyzések: