2011. március 17., csütörtök

Elengedni a múltat

Angyalok.

Felhívták a figyelmem. Évekig nem foglalkoztam a múltammal. Végülis egész jól alakult az életem. Nem éreztem szükségét annak, hogy visszanyúljak régi és főként fájó emlékekhez. De az angyalok tudták. Pár hónapja küldik a jeleket, az üzeneteket, hogy engedjem el a múltam. A lezáratlan ügyeim. Amikről egészen tavaly év végéig azt hittem, hogy már réges-régen túlvagyok rajtuk. Megbocsátottam, megbocsátottak, pont van a mondat végén, a sebeken új és ép bőr nőtt.
Csak most értem és látom, hogy végigsimítva a bőrt testemen, a hegek ott maradtak. És most mindegyik heg újra vérzik. Mindig is vérzett. Csak a ködfoltos szemüvegen át nem láttam a jeleket. Levettem a fátylat, mely eltorzította látásom és megláttam a valóságot. Az IGAZt. Az egyetlen igazságot.

Nehéz dolgoknak nézek elébe. De ha véghezviszem, a téglák száma vállamon jelentősen csökkenhet. Nem mindenki lesz hajlandó szembenézni velem, a régmúlttal. De tudnom kell, hogy miben hibáztam és miben cselekedtem helyesen. Eleddig magam tartottam rossznak. Magam okoltam minden rosszért, ami velem megesett. Itt az ideje, hogy tisztázzam mindazon kapcsolataim, melyek másként alakultak, mint ahogyan azt várhattam. Barátok, kedvesek, akiket meg kell találnom. Őszintén, nyíltan, szemtől szemben elmondani valós vagy vélt sérelmeinket. Hogy tiszta lappal indulhassunk. Mert ez a tisztító folyamat nem csak rám lesz hatással, hanem mindenkire, aki hajlandó lesz időt szánni rám. Nem csak magamon segítek, hanem talán rajta is. Ártatlan a szándék, mégs felemelő a célja.

Boldogan nézek elébe a rám váró csodás megpróbáltatásnak, mellyel lelki fejlődésem újabb fázisát építem. S ha elbukom sem mondhatom, hogy kudarc a vége, mert nem rajtam fog múlni a fehér lap valódi tisztasága. Ha foltok maradnak, az más lelkét mérgezi majd. De az legyen az Ő dolga!:-) Nekik is van angyaluk, hallgatni nekik kell rájuk!

Nincsenek megjegyzések: