2011. március 11., péntek

Ender's game



Hogy miért ezt a nevet választottam? Mert a kedvenc könyvem főszereplőjét is így hívják. Orson Scott Card: Végjáték (Ender's game) c. könyvéről van szó.
Nem, nem vagyok sci-fi rajongó. Azonban ez a regény olyan magával ragadó, minden karakterével, minden betűjével, izgalmával, jellemrajzával, amely meghatározó élménnyé vált számomra. Ender olyan személyiség (felnőttként is a könyv folytatásában), akinek a bőrébe szívesen belebújnék. Azt hiszem újra előveszem és elolvasom. 
Azért is ajánlom mindenkinek, mert még nem találkoztam senkivel, akit ne ragadott volna magával, aki akár egy apró negatív kritikával illette volna eme szerzeményt. 
Szerencsére nekem sikerült egy példányt megszereznem a könyvből, mert igazi ritkaság, szinte csak antikváriumokban lelhető fel. És számomra ez igazi kincs! 


Az alábbi linken az általam eddig olvasott legjobb leírás található a műről:

http://geekz.blog.hu/2011/01/27/orson_scott_card_vegjatek

És a legjobb, hogy készül a film belőle!! Aminek a forgatókönyvét a szerző jegyzi. Kíváncsi vagyok, hogy a kiképzőtermet hogyan fogják megvalósítani. 

Ender. Ender Wiggin. Közel áll hozzám. Bárcsak hasonlíthatnék rá!

Nincsenek megjegyzések: